onsdag 13 april 2011

Energi -ge mig!

De senaste veckorna har jag känt att jag bara blir tröttare och mer orkeslös...

Inget stort konkret har hänt, men ibland blir det lite "extra" av många saker samtidigt och tydligen så säger kroppen "nej" då... ;-)

Hoppas att energin kommer tillbaka snart, nu kan jag börja träna igen efter tyra veckors "slöande" då jag först var förkyld och sedan tagit bort en leverfläck på rumpan.
Hoppas givetvis innerligt att svaret på leverfläcken säger att den inte var hudcancer så kanske den oron försvinner också.

Med lite shopping (premiärtur till Ullared) i helgen så borde jag väl vara fylld med ny energi...? Eller? Shoppingsuget borde ha fått fylla sitt behov lite i alla fall. Får försöka sova en del i bilen. (När inte jag rattar)

Nä om man skulle försöka att ta tag i några av de där "måstena" men inte mer än som just är akut tror jag.
("Bara" ett par maskiner med tvätt och städa ett par rum)

Har du extra eller bra tips så kan du väl ge mig lite energi så min familj ha mig kvar här hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar