måndag 18 april 2011

Ingen hudcancer

Tog idag till mig mod och ringde Vårdcentralen då det är tre veckor sedan som jag tog bort leverfläcken.
Svaret hade kommit och det visade sig att det inte fanns några förändringar.
*puuhhh*

Idag har Emilia fått spendera dagen med sin fantastiska kusin, Marika. Hon var väldigt nöjd när jag hämtade henne. Helt slut, somnade i bilen på vägen hem.
De hade badat och ätit glass på stan och lunchpicknick på altan och ja, haft det bra helt enkelt.

Josefine la in starka önskemål igår om att inte behöva vara på fritids (påsklov).
Det är svårt det där, jag har ett jobb som det är väldigt svårt att vara ledig ifrån och Jason har även han ofta mycket att göra på sitt jobb.
Men jag spenderade några timmar sent igårkväll med att jobba och lät Josefine vara hemma och vara ledig idag. Känns bra för hennes skull då hon haft en kanondag med grannen.
Vilket fantastiskt väder det har varit idag!
Imorgon blir det fritids och dagis igen för barnen men snart blir vi lite påsklediga. Det ska bli riktigt riktigt härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar