fredag 21 oktober 2011

Inlägg någon gång i halvåret kanske?

Ja det är ungefär så ofta som jag skriver...
Nödvändigt med en blogg...? Ja det kan man undra...
Men jag känner mig inte redo att stänga ner den än i alla fall.

Tänk vilken överraskning det blir för dig när du går in och läser och ser att det faktiskt har uppdaterats! "Plötsligt händer det"!

Sommaren är slut, snart är även hösten slut....................

Längtar redan till våren!
Men som vanligt så springer tiden förbi och jag sitter snart på altanen med en kaffe och solar ansiktet i den första varma vårsolen.
Snart - Typ...

Josefine har börjat första klass och Emilia i förskoleklass, Emilia har även fyllt sex år!
Som sagt, tiden springer förbi. Försök att hänga med!

Emilia har flyttat upp, barnen har ett varsit rum på övervåningen och vårt kontor har fått flytta ned. Det är kul när det händer saker!
Nu ska vi bara se till att få dit element där uppe, det är liksom lite svalare där än här nere nu när kylan kommer ute.
Men man sover bra i svalt eller vad är det folk säger?

Kan ju inte skämma bort er med mer text men vi ses väl igen om ett halvår eller så?

God jul!
:-)

2 kommentarer:

  1. Äntligen!!! Går in titt som tätt här för jag ger inte upp hoppet om en uppdatering! Du, det är dags för en fika snart va?! Längtar efter dig, det var ju typ ett år sen sist... Kram Cattis

    SvaraRadera
  2. Ja kan vi inte boka ett datum på en gång, så att det blir av!
    Nästa torsdag (inte denna vecka) så är jag och tjejerna lediga, skulle det passa då?
    Annars kan vi ta det en kväll eller helg.

    Kram

    SvaraRadera