tisdag 27 december 2011

Snart slut på 2011

Så är snart även 2011 till ända. Ännu ett år - året 2011. Och här skulle man kunna ha skrivit en lång sammanfattning om vad som hänt mig och min familj detta år. Men när jag snabbt tänker tillbaka så kommer jag typ på... Att Jason köpt en ny bil - vilket han är galet nöjd med i och för sig så det kanske räcker som "stor" händelse för 2011..? Nä jag får ha en sådan sammanfattning en annan dag - om jag kommer på något annat... Igår kväll var jag ute och shoppade lite, det var trevligt! Hittade en vinterjacka till Josefine som var mer än halva priset på Inter Sport - det kändes som det bästa klippet tror jag. Sedan lite tights, tre för 100 kr . Galet billigt på Name it. Sedan en tunika/klänning från Pop till Josefine, också halva priset. Ska försöka ta med barnen på separata turer också då det fanns mycket skor/stövlar till bra priser. Rea är väl trevligt! Gott Slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar