måndag 16 april 2012

Tjejdagar

I förra veckan hade jag och mina käraste vänner Fia och Linda tagit ledigt torsdag och fredag från våra jobb för att umgås.
Vi skulle ha vår obligatoriska "tjejhelg" som vi denna gång lyxat till det med att ha ett par vardagar.

Vi hade bokat in oss på Loka Brunn i Grythyttan där Linda jobbar.
Jag och Sofia hade bokat in oss på två nätter för att verkligen få slappna av och Linda skulle avvika på fredagskvällen.
Planen var att prata av oss så mycket som vi skulle hinna (i munnen på varandra mest hela tiden förstås) samtidigt som vi blev bortskämda med god mat, dryck och spa.

Det som inte fick hända hände, ev av oss blir sjuk...
Fia hör av sig på morgonen och meddelar att hon har feber.
Nej nej nej!!!!!

Nu kom frågan, skulle vi skjuta på allt?

Nä, jag och Linda träffades ändå. Det kortades ned så att det blev från torsdag till fredag men det var ett jättebra dygn.

Loka Brunn har nyligen renoverat sin badanläggning till en riktigt lyxig spa-anläggning med fantastiska små pooler/oaser där det var himmelsrikt att vara.
Rekommenderas starkt!

Jag ser redan fram emot nästa gång vi ska ses, och kanske blir det där igen!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar