måndag 27 december 2010

Klapparna är öppnade

God morgon!

Nu är det "vardag" igen, eller ja det är inte en röd dag. Är ledig idag (och även på torsdag).

Blir inte så mycket julledigt detta år, passade inte riktigt in jobbmässigt.

Tänkte jobba väldigt intensivt tisdag och onsdag för att hinna med så mycket som möjligt, drar nog på mig mjukiskläderna då. ;-)

Julen har varit bra, intensiv som alltid. :-)
På julafton som kom de första redan vid 12-taget, vi var inte i närheten av att vara klara då... Men jag hade tänt ljus/marchaller ute i alla fall så det såg nog lite välkomnande ut. Inne - kaos!

Oduschade, barnen hade inte borsta hår eller tänder och inte vi vuxna heller... Inte förberett med maten till kvällen...

Ja ja, men allt gick bra som vanligt ändå. :-)

Vi hade tur även i år att det kom en tomte.
Josefine är så där "stor" nu så hon säger att tomten inte är på riktigt men hon vill ändå gärna att den ska komma och när den väl kom innanför dörren så är det klart att hon valde att tro på den. Hon har inte sagt ett ljud efter...

Barnen blev (som alltid) överrösta med julklappar. Supernöjda!

För oss blev det julfirande även på juldagen hos min käre mor och far.
Mysigt!
Mer julklappar åt barnen och god mat. (Slapp julmaten)
Nu blir det till att ladda om inför Nyår, planera mat och dryck!
Till er alla från "mig alla" (ja jag är ju stor som två) så vill jag önska er en god fortsättnina och snart ett gott slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar