måndag 7 november 2011

Av någon tillfällighet så såg jag en reklam för skal till iPhone, kan ha varit på facebook faktiskt. Har länge tänkt att jag ska köpa ett nytt skal men liksom "snålat" lite, det har ju inte varit direkt nödvändigt egentligen... Men... Så såg jag denna, en "plånbok" att ha sin kärlek i. Och för dig som sett min plånbok så förstår du att jag kommer inte bara kunna ha denna, jag har en stor plåbok (med som seden säger, lite pengar i) men måååånga kort, alla ställen man kan vara medlem i, så är jag det. Men många gånger är det så att jag lämnar både väska och plånbok i bilen (ja det är inte smart) eller hemma och tar "bara" med de viktigaste korten och telefonen. Här har jag det då i ett "kit". Jag har sällan varit så förväntansfull som efter detta paket. Vibbarna är bara bra, jag beställde igår och det har gått iväg idag. Så imorgon borde den finnas i min hand! Jag har beställt från Homestock Lär meddela inom kort hur det verkligen blev sedan, om det blir en succé eller om den kommer att fylla upp en låda i en byrå. Och du förresten, idag är det min sista dag som 32-åring. Tjodeloo!

1 kommentar:

  1. Åh, vilken smart plånbok! Var hittar jag den??? Kram Cattis

    SvaraRadera