söndag 6 november 2011

Helgen

Så var det liksom redan söndag kväll, igen.

Men det har varit en bra dag och det känns som om den inte gått så fort ändå.
Igår eftermiddag så var vi några av de personer som var tacksamma för att snön lyst med sin frånvaro.
För först igår så plockade vi undan på tomten.
Det var länge sedan som den såg så fin ut. ;-)

Idag så har vi tagit en promenad i det sköna vädret, barnen cyklade.
Jag har fått hjälp av min kära sambo att få upp min hemsida igen efter att den blev hackad för över ett år sedan.

Vi har varit iväg till Nickis med barnen som fått "leka av sig" lite. Ätit god pizza på Gränby, träffat Jasons morbror och moster där - det är alltid härligt!

Plockat lite här hemma.

Gjorde några solhälsningar (innan jag snabbt lessnade) men tänkte att några är bättre än inga... (Jag gör allt för att försvara min svaga karaktär)

Har faktiskt bokat in mig (och grannen) på spinning imorgon.
Blir till att gå som en babian ett par dagar efter det då...

Sa nu till att plocka lite till bara innan sänggång.

Ni vet väl hur man låter -ska bara....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar