lördag 12 november 2011

Nja sädär...

Jag har fått min "iPhone-plånbok" och jag är så besviken på att jag är just lite besviken på denna vackra sak! Se inlägget i bloggen nedan. Den är fantastisk fin rosa och väldigt smidig. Men... Det är svårt att skriva sms när man har telefonen i "facket" då den täcker ena kanten så jag inte kan använda alla tecken på ett smidigt sätt. Sedan så ser ni på bilden nedan hur den har flera kort som sitter till vänster. Ja det fungerar väl om man har den öppen men jag hade faktiskt tänkt att ha den stängd för det mesta och då går det bara med två kort sedan blev det för "tight". Trist! Men för den ynka pengen så kanske jag fick vad jag betalade. Men jag kommer att använda den ibland i allaa fall, bara för att den är så himla fin! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar