söndag 25 juli 2010

Dags för "blottning"

Hej hej!

För ett drygt år sedan så bloggade jag en kort tid. Det var roligt men svårt.
Då tänkte jag att bloggen inte skulle vara så personlig, ville att "vem som helst" skulle kunna läsa den och man inte skulle behöva följa mitt "tråkiga" vardagsliv...
Som sagt, det var svårt - hade inte riktigt fantasi för roliga och intressanta inlägg, ofta.

Idag följer jag några av mina "gamla goda vänners" bloggar - och jag älskar det!
Jag (med det ständigt dåliga samvetet) som sällan tar mig tid att ringa eller besöka mina vänner sedan jag fick barn har helt plötsigt en möjlighet att fånga vännens vardag, få en känsla av vad som händer i deras liv. Vad händer eller inte händer med deras boende, jaha vill de flytta? Se bilder och läsa hur det är med barnen, vad lär de sig, vilka individer utvecklas de att bli?

Det som jag tycker är svårast med en blogg när man skriva om sin vardag är, hur personlig kan man egentligen bli, vad vågar jag bjuda på?

Men jag är laddad för att göra ett försök.
Jag kommer att börja smygblotta mig själv och se hur mycket jag vågar "dela med mig". ;-)

Kul om du vill vara med och jag hoppas att jag ska komma med några intressanta inlägg emellanåt.

Let's go!

4 kommentarer:

  1. Äntligen!Jag har saknat ditt bloggande!!!
    Många kramar från Cattis

    SvaraRadera
  2. Tack söta du, det värmer!
    Kram i massor till dig!

    SvaraRadera
  3. Såg att precis de ord jag tänkte redan fanns skrivna här..
    Äntligen! Saknat din blogg! =)
    Tänk att det är lättare (och roligare) att följa andras bloggar än att underhålla sin egen.. ska försöka bli bättre på det.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack Nettan! Jag är inne och tittar på dina bloggar dagligen, men det har varit lite klent med uppdateringar under sommaren. Synd, det är som sagt väldigt roligt att läsa! ;-)

    SvaraRadera