lördag 31 juli 2010

Tjopp tjopp

Dagarna denna vecka har bara susat förbi.

I onsdags så hade vi turen att få barnvakt av Jasons bror med familj så att vi kunde ta oss ut till Friibergh för att spela golftävlning, Krökargolfen.
Det var tvåmanna scramble för er som känner till golf. Det var väldigt roligt och jag spelade tillsammans med Erik Ahlström.

Tänker att jag kanske skulle skriva lite om rundan, men vem bryr sig...? Det viktiga och mest roliga var att vi faktiskt vann! Jag kan inte minnas att jag vunnit tidigare, jippie!
Dagen avslutades med mat på klubben och även lite dans för de som ville.
Supertrevligt!

På torsdagen var det till att ladda om, fort!
10.45 skulle jag vara i Enköping för att vara där och ta emot Cornelia, nu var det dags för hennes möhippa!
Innan dess behövde jag baka ihop en liten kaka också. ;-)

Vi hade en supermysig hippa som avslutades ute på Holmen, i Kulla. Ett fantastiskt sommarställe vid vattnet. Vi sov kvar tillsammans.


Kom hem ganska tidigt igår fredag men blev inte människa förs framåt kvällen...

Det kanske är "tur" att man snart är igång med "ekorrehjulet" igen, börjar jobba på måndag. Återgår allt till sin ordning. Inte vara ute och "slarva" flera kvällar i veckan. ;-)

Nu väntar vi in Jasons bror med familj för en pokerkväll med god mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar