lördag 29 januari 2011

Ljusa tider


Är det inte fantastiskt, i veckan så insåg jag att det fortfarande var just en dag när jag hämtade barnen. Klockan var ca 16:15.
Lovely!

I överhuvudtaget så känner jag verkligen att det går mot "ljusare" tider, mer harmoni i kroppen.
Härligt!

Om TRE dagar så fyller den äldsta bruden sju år, tänk så fort tiden går... Minns hur jag just några dagar innan tänkte att "nu är det på gång", det man inte riktigt förstod då att man skulle få betydligt mer ont när det verkligen var dags. ;-)
Nu fyller hon snart sju år! Mitt stora hjärta!
Två dagar efter hennes födelsedag så fyller mitt absolut äldsta hjärta år, pappa. :-)
Det blir en vecka med mycket födelsedagsfirande.

Den senaste veckan har också sprungit förbi, snart är det februari. Snart kan vi börja hoppas på vår ¨på riktigt.
Jag ser framför mig de små rosenknopparna visa sig och krokusarna kika upp ur backen samtidigt som snön hänger sig kvar på övertid.
En varm kopp kaffe mot husväggen.

Ser fram emot att de ljusa tiderna ska fortsätta att hänga i och kanske bli än mer ljusa! :-)

Ha en härlig dag/kväll!

2 kommentarer:

  1. Det är tur att det bara är barnen som åldras;)
    Själv är jag nog inte en dag över 20....
    Hälsa stora tjejen och gratta. Hälsa även din far.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mmmm.. snart så! En kopp kaffe mot husväggen i en värmande vårsol! Underbart!!

    SvaraRadera