söndag 23 januari 2011

Sol

Sol sol härliga sol!
Visst är det väl fantastiskt när den visar sig och det samtidigt är vindstilla ute, mmmm härligt!
Ger mersmak, vill att våren ska smyga sig på snart.

Helgen har gått fort som vanligt.
I fredags efter lunch så åkte vi iväg till Haga slott utanför Enköping med jobbet för att ha en kick-off.
Det är roligt att träffa och umgås med alla instruktörskollegor som man inte ser så ofta och väldigt sällan hinner prata så mycket med.
Kom hem på lördag eftermiddagen, ganska trött. Hade så väldigt svårt att sova på Haga, somnade vid fem-taget... Förstår inte varför.

Däckade ganska tidigt i soffan igår kväll, sambon påstod att jag var lite asocial. ;-/

Har idag slipat lite på övervåningen igen, det var länge sedan vi gjorde något. Det är ju ganska trist med slipandet... Vill komma igång med målandet och försöker tagga mig själv för att slipa mer. (Men nog inte idag)

Nu blir det till att försöka att komma ikapp lite med hushållssysslorna ikväll för att vara redo för en ny vecka som är på ingång.

Njut av resten av söndagen!

1 kommentar:

  1. Kul med Kick-off!! Såg att ni söker fler instruktörer.. blev lite sugen tills jag kom på att jag nog skulle frysa ihjäl. Fryser ju nästan när jag bastar =P Kram

    SvaraRadera