lördag 15 januari 2011

Helg igen

Jaha, så var det helg igen! :-)

Igår så spelade jag och Jason curling tillsammans med ett par grannar och ytterligare ca 15 personer.
Det är svårt men samtidigt så roligt!
Rekomenderar det starkt, dra ihop kollegor eller vänner eller familjen.

Idag har jag ont i benen....
Kan inte riktigt avgöra om det är från Step (up) som jag var på i torsdgs kväll eller om det är efter att man spännt sig i massor på isen igår eller om det är en förkylning som försöker ta sig igenom.
Förmodligen en mix.

Barnen har varit hos deras farmor inatt, jag hämtade dem på eftermiddagen idag - de var så nöjda!

Har spenderat nästan hela dagen i sängen tittandes på tv, kan inte minnas när det gjordes sist... Många många år sedan.
Det var skönt, förstås!

Hade tänkt att spackla lite ikväll, det har liksom inte blivit något av med det denna vecka när vi kommit igång och jobbat båda två som vanligt med barnen på skola och dagis.
Vi får väl se...

Jag hoppas att du har en mysig helg!

Och förresten, börjar känna mig redo för våren nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar