söndag 20 mars 2011

Blivit bortskämd

God kväll! (Ja för mig är det det just nu i alla fall) ;-)

Igår kväll så hade min morbror 60-årsfest och eftersom Emilia fortfarande inte är helt bra från sina svinkoppor så var det inte läge att kolla efter barnvakt... Jason fick vara hemma med barnen.
Jag packar väskan och åker "hem" till mamma och pappa för övernattning där.
Och där blev jag så bortskämd, vilken lyx.
Sängen är bäddad när man kommer dit, det ligger en svensk DAM tidning redo för mig att läsas på natten när jag kommer hem. Lunchen serveras (väldigt gott dessutom) sitta ute i solen och bara vara. Få med sig mat till kvällen, till och med potatis skalad.
Grymt!

Igår kväll så var det festen, men åh så roligt!
Att gå "själv" på denna fest kändes inte som ett problem, har en stor och fantatsikt härlig släkt. Tiden gick fort, jättegod mat, jättetrevligt bordssällskap, gott vin och bra musik så man fick stuffa lite.
Nice!

Imorgon så är jag hemma med en fortfarande prickig Emilia, ser fram emot att det ska vara sol även imorgon så man kan slöa lite i min utesoffa. (Efter ett besök på vårdcentralen och städning av hus) Jag får dessutom besök av en Mäklare imorgon...
Då borde huset se skapligt ut i alla fall...

Nä, vi ska inte sälja. Bara få värderat.

Tjodelo på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar