söndag 1 augusti 2010

Semestern är över för detta år

Var precis och tog fram en matlåda ur frysen till imorgon.
Det knyter sig lite i magen...
Inte för att jag inte tycker om att jobba men för att det just nu är så underbart med att "bara vara", att ta dagen som den kommer.

När jag blickar tillbaka och verkligen tänker efter så har jag haft en fantastisk semester!
Första tanken är att vi "inte har gjort något" av alla de saker som hade behövts göras... Typ måla hus, fixa en fin soffa och lite annat pyssel.
Men det jag kanske mådde bäst av denna sommar var att just inte göra så mycket...
(Sedan får vi hålla alla tummar för att huset klarar sig även till nästa år utan ett lager färg).

Jag läste på en annan blogg där hon "tackar" för denna fina sommar och hon har så rätt.
Jag vill också tacka för denna fantastiska sommar, underbart väder, väldigt nöjda och tillfreds barn och sambo.
Fått umgås med många vänner under fina sommardagar/kvällar. Ljugit och sjungit ända in på småtimmarna. Varit iväg på små utflykter och sett mina lyckliga barn ha roligt.

Semestern har varit bra, riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar