måndag 7 februari 2011

Nu går det så där fort igen

Tänk att det är så olika, hur fort tiden går...
De senaste veckorna har verkligen bara rusat förbi, snart inne på mitten av februari.

Jobbmässigt är det som allra oftast väldigt mycket, det kanske är det som gör att tiden går så fort, det är så mycket mer jag vill hinna. Borde hinna.

Josefine hade sitt efterlängtade piratkalas i helgen, hon verkar nöjd!

Emilia fick äntligen börja på sin "dans" som hon tjatat om i tre veckor...
(Tänk att man aldrig lär sig att man ska avvakta med att berätta)
Jon tyckte att det var roligt första kvarten, tills hon krockade med en annan flicka när dom sprang runt.
Sedan valde hon att sitta och titta på resten i mammas trygga famn.
(Mamma riddaren, som skyddar mot alla bulor och blåmärken - man önskar att det vore så enkelt)
Emilia blev sjuk från söndagen till måndagen så hon kanske inte var i så bra form helt enkelt.
Jason har varit hemma med henne idag och lär bli även imorgon, hon har dock varit rätt pigg idag. Är skönt att Jason har ett lite mer flexibelt arbete som gör det enklare att vara hemma med sjuka barn än vad jag har.

Jag har kommit in i ett stim av träning just nu, det är så fantastiskt roligt!
Och det är så häftigt att ha känslan av att längta till man ska få träna nästa gång!
(Nu gäller det bara att hålla tummarna för att det ska räcka längre en ett par veckor...) Har ju hänt förr...

Till helgen har jag "tagit med mig" ett par kära vänner för att ha ett litet äventyr, kanske berättar mer om det sen.
Dem betyder mycket för mig och vi är "värda" denna helg tillsammans.

Nu blir det till att kasta sig i soffan, eller kanske ska ta sängen på en gång så man inte behöver flytta på sig en gång till...

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar