söndag 13 februari 2011

Påfylld

Då har jag haft en härlig helg i Västerås med underbara vänner!
Vi hade bokat in oss på "the studio".
Det var en rolig upplevelse, det var roligt att "modella".
Inget superseriöst men kanske lite lagom för oss vanliga svenssons.

Vi fick prata av oss och jag fyllde på min "måbra-depå" med massor av ny positiv energi!

Härligt att komma hem till familjen idag igen, tänk att man saknar dem trots att man bara är borta ett dygn.

Emilia har fått lite mer koppor i ansiktet men är pigg.
Jag hoppas fortfarande på att Josefine också ska få lite prickar vilken minut som helst, det vore ju så mycket enklare om vi kunde "klara av" båda på ett par veckor istället för att dubbla tiden.
Det är ju jättelänge och många dagar som försvinner från jobbet, även om man delar på det.
Ja ja, men allt har sin tid eller hur var det nu...?
Jag blir hemma med barnen imorgon, hoppas solen kommer fram så vi kan vara ute och leka en del.
Eller kanske förbereda för något roligt pyssel att göra inne.

Nu på eftermiddagen passade vi på att njuta av solen ute med lite varm choklad ute, härligt och lite att jag längtar efter fjällen.

Förrsten, har ni sett om det är någon snö ute?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar