söndag 27 februari 2011

Söndag kväll igen

Tyckte (som vanligt) att det inte var så länge sedan jag satt och sammafattade min helg.
Även denna helg, precis som förra har varit ganska händelselös.
Jason (mest) har kämpat på med slipandet (och åter igen ny spackling)... Detta EVIGHETSGÖRA!
Jag vill så så gärna att vi ska vara klara med detta tråkjobbandet - SLIPA (och spackla) Blä så trist det är.
Jag har gjort allt jag kunnat för att hålla mig ifrån det så gott jag kunnat denna helg. Plockat i massor, städat badrummet, städat barnens rum, så fort slipandet var färdigt dammsugit och torkat golven. Och trots dessa (normalt sett tråkiga) uppgifter så kände jag mig som en "vinnare" :-)
Kanske kanske blir det till att börja med målandet till nästa helg, det vore väl kul!?
Men vi har inte riktigt bestämt färg än.
???
Något ljust har sambon lagt in som hans krav, det blir nog bra.

Blev bortskämda med mat och kärlek hos min mamma och pappa igår kväll, det är det bästa!

Emilia har varit hängig fram emot eftermiddagen, får se om hon är pigg imorgon eller om det blir ett par VAB-dagar (nu igen).

Tjipp tjopp på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar