söndag 21 november 2010

Det går en väg till mitt hjärta... la la la

Vi sitter här och sjunger med till Niklas Strömstedt, han har så många fantastiskt fina låtar!
Just nu har vi "doat" med till "Det går en väg till mitt hjärta", den är vacker!

Idag har jag och barnen varit till Enköping och badat med barnens kusin, Marika. Mysigt!
Vi avslutade med att köpa med mat hem, gott.
En tonfisksallad med grym vitlöksdressing. Kommer inte få hångla ikväll, som om det nu skulle ha att göra med dressingen...? ha ha ha!!!

Hjärnan går på högvarv, kom och fundera på lite nya saker man skulle kunna göra....
Det här händer emellanåt, jag spånar och blir väldigt väldigt ivrig.
Jason lyssnat snällt, ifrågasätter mina tankar och ideér lite för att se om jag "tänkt på allt". (vilket jag inte alltid har) ;-)
Sedan så är jag ivrig i några dagar tills jag landar i "verkligheten", men jag tycker att det är lite roligt.
Att få drömma en stund och "brainstorma".

Jag är ju egentligen nöjd med det jag gör idag, men vi har väl alla olika ideér och tankar på vad man skulle kunna göra?

Vad skulle du vilja göra om du inte gjorde det du gör idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar