torsdag 11 november 2010

Snurre sprätt...

Jag har insett när det blir för mycket information i mitt huvud under en kort tid när jag är väldigt stressad så blir det liksom lite "black out"...
Läskigt och ännu mer stressande... ha ha

Här om dagen så var det något barnen letade efter och jag vet att jag var med och la undan det, men kunde inte minnas.

I fredags när jag var och handlade på kvällen så kunde jag inte riktigt räkna på hur mycket mat jag borde köpa för att det skulle räcka till oss som skulle äta på lördagen. Jag bara stod och stirrade i butiken. Inte kändes det bättre när min sambo säger på kvällen när jag kommer hem att det där kommer ju aldrig att räcka...
(Till min stora glädje så räckte det och blev över, smakar alltid fint att ha rätt. hi hi)

Igår kväll så skulle jag åka och träna och hittar inte mina träningsskor, letar runt i huset fyra varv... Vill typ ställa mig och gråta på golvet, men min sambo påminner mig att andas och fortsätter att leta åt mig.
(Tittade på träningsstället när jag kom dit och där var de... Tokigt)

Jag tror att det är dags att ta fram yogamattan och försöka slappna av i någon timme.
(eller somna)

Tjipp tjopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar