söndag 7 november 2010

och *puuh*

Sitter och liksom "andas ut", försöker att bara ta det lite lugnt.
Jag har ju kommit till insikten att det jag saknar i mitt liv är "avslappning".
Helgen har varit en hel del jobb, fixande och trixande hit och dit. Tyvärr inte så avslappnande.

Vi har även haft turen att haft Jasons bror med familj på besök från lördagen till söndagen, det är tid för "påfyllnad", det är alltid mysigt och roligt, skrattade så jag grät igår när Stefan fick prova på att leka med "Talking Tom" i Iphonen, det är en katt som hämar det man säger med en roligt röst.
Det är verkligen påfyllnad! Har en film på det, kanske skulle lägga ut den här?

Var ute en stund på eftermiddagen idag och rensade gamla torra kvistar och löv, känns som om det var kanske i sista stund. Andra vanliga falmiljer var klara med det typ i början på september... ;-/
Men det var skönt att komma ut i det härlig vädret!
Det var trots allt en "fördel" (och nackdel) med att ha små barn, då behövde man själv också gå ut någon timme per dag. Nu klarar de ju sig själv.

Hade mina föräldrar och svärmor på besök på eftermiddagen och fikade, det var mysigt. (Tills jag belv tvungen att jobba lite igen).

Hade ingen energi för att laga mat, det fick bli SUSHI, lovely!

Imorgon blir det till att jobba hemma på förmiddagen för att på eftermiddagen fixa ett läkarbesök med lilla E.

Hoppas du får en härlig avslutning på denna dag och en ny härlig vecka!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar