torsdag 16 september 2010

Check

Oj oj oj vad den här veckan rusar iväg!

Bad Jason hämta barnen idag så jag kunde vara kvar i stan och göra små inköp inför helgen, då det vankas bröllop!

Helt otroligt nog så hittade jag ett par fina skor som "passade" direkt, jag med mina 42:or brukar inte få välja och vraka direkt...
Men de här spänner bara lite över sömmen på ovansidan, men nu sitter jag med lite tjockare strumpor på mig så ska de nog ge med sig lite.
Gott om tid att "gå in dem"... :-)

Köpte en ja jag måste nog säga "ful" liten partyväska också och strumpbyxor. (Eller rättare sagt fem par strumpbyxor, gäller att ha reserv när revorna dras)

Och med ett yoga-pass efter nöjd shopping så borde jag väl bara falla i sömn med ett leende ikväll.

Så ikväll har det blivit check, check och check.
Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar