måndag 13 september 2010

Måndagen snart över

Visste redan innan jag kom till jobbet att det skulle finnas en hel del att ta tag i efter helgens olika händelser och hade en orokänsla i magen redan från början. Det blev inte bättre under dagens gång, så kan vi uttrycka det.
*puh*
Ja ja...

Ikväll startade tjejernas gymnastik som de var väldigt laddade inför, det var roligt att se dem "gymnastisera", deras lycka!

Det är lite som händer denna veckan, lever dock väldigt mycket "dag för dag" som vanligt.
Imorgon förmiddag så ska jag fixa med den nya bilen, skriva över den till mig som ägare och ett litet besök på banken.
Jobba sent som vanligt på tisdag.
Onsdag kväll så är det fotboll på schemat för tjejerna och mig. Innan dess ska jag iväg och kolla på en lokal för ett litet projekt som jag håller på att planera.
Torsdag kväll yoga
Fredag åker Jason till Schweiz med jobbet (och är borta till på måndag).
Lördag så ska jag lämna barnen ute hos kära mor och far för att fara vidare till Små Dalarö där jag ska på bröllop! Det ska bli jätteroligt!!!
Sover kvar där och äter brunch på söndagen innan det blir till att åka och hämta barnen och ladda upp för en ny vecka.

Det var ju jättebra att jag skrev upp allt detta för helt plötsligt inser jag vad stressigt det blev att få till det med de sista inköpen inför lördagen. *ggaahhhhh*

Mmmm men de blir nog bra.

Har en "orolig" känsla i kroppen, det brukar betyda att man behöver göra lite förändringar för att "lugnet" ska infinna sig.
Får se hur det ska ske...
Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar