onsdag 22 september 2010

Vilken fest!

Börjar äntligen komma på benen igen efter en "slitsam" helg...

Äntligen var det dags för det efterläntade bröllop som skulle träda kraft mellan Cornelia och Ronny på lördagen den 18 sept på Små Dalarö Gård.

Hann dock bli lite "svettig" när de ringde från dagis på fredagen och meddelade att Emilia var sjuk, hög feber och ont i huvudet...

Som tur var så har jag mina fantastiska föräldrar som tar mina barn trots sjukdomar.

Bröllop - here I come!

Det var så fantastiskt alltihop!
Vigseln var så perfekt lång, så vacker. Brudparet så fina - bruden så otroligt vacker!
God mat, jättetrevligt sällskap till bords, fint dukat, fina och känslosamma tal, helt rätt band som spelade, fint ställe, ja allt var kanon!
Just så där skulle jag vilja att mitt bröllop skulle vara!

Tackar åter igen herr och fru Cederlund för att jag fick vara med på denna stora dag!

Dagen efter gick dock i en mer annorlunda sinnesstämning...
Inte riktigt "lika stark"...
Men det är en annan historia...

Josefine tog över stafettpinnen i att vara sjuk och jag blev hemma med henne på måndagen.
Vi hämtade hem pappa Jason på eftermiddagen på Arlanda efter ha varit i Frankrike i några dagar.
Härligt återseende!
Ordningen återställd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar