fredag 10 september 2010

Fredag!

Så har ännu en vecka rullat förbi, en vecka till av ens liv.
Knappt man hinner reflektera, vad har varit bra och vad har varit mindre bra?
Det hinner jag inte nu heller inser jag... ;-)

Känner mig trött, mycke nu...

Ser fram emot helgen, eller lördag kväll då kommer Jasons bror med familj, äta kräftor och kanske ta en duell i sing star...
Dock ska vi vara på skolan imorgon, öppet hus. Känner mig inte jätteladdad för det, men det blir säkert bra när man väl är på plats.

Ikväll när alla andra har lämnat Ica Maxi, typ 21-taget tänkte jag ta mig dit för att göra den inhandling jag inte orkade igår och inte hann nu på eftermiddagen.
Synd att vi inte har tjänsten med hemkörning på vanliga dagligvaror, tänk så skönt! Bara kryssa i på nätet vad man vill ha och sedan få det levererat ända till dörr.

På tisdag så kommer jag ha en annan färg på min bil, det blev så. Beslutsångesten har varit total under de senaste veckorna. Det blir nog bra. Att leva på granbarrssoppa och grannarnas rester ska nog gå bra i ett par år.

Fåordigt, trött, borde ta det lite lugnare. Sen, en annan dag eller annat år.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar