söndag 12 september 2010

Helgen

Ja, så börjar helgen verligen närma sig slutet.

Igår lördag, så var det ju "skola" på schemat. Roligt att få se Josefines klass tillsammans och hur de sitter och så. Dagen var dock lite missräknad, så vi var "klara" med alla aktiviteter redan vid 12.20 och det skulle inte sluta förs tårta mellan 14-15.
Jason och Emilia åkta hem redan vid 11.30 då Emilia blev akut hängig.
Men jag lyckades få med mig Josefine hem utan problem, hon förstod att vi inte hade så mycket mer att göra på skolan förutom att vänta in tårtan.
Vi tog en sväng in till stan och handlade godis istället. :-)
Jasons bror med familj "vågade" komma trots sjuk Emilia, de är för söta! Vi hade en supertrevlig kväll och natt med god mat, kräftor, kortspel och sing star!

Jag var beredd på att behöva jobba på söndagseftermiddagen då det hade flaggats om att det var en siminstruktör som var sjuk och det var svårt att få tag på vikarie.
Men behövde inte åka iväg och jobba på eftermiddagen, det var en annan tjej som kunde ta det. :-)

Men spenderade ett par timmar på morgonen med att sms'a / ringa för jobbets räkning, det kändes lite tungt att bli väckt för det och taskig start på morgonen då det var precis när jag hade dukat fram all god frukost som det satte igång, och allt är då lite akut.
Men sambon var snäll nog att komma med frukost till mig vid datorn efter någon timme. ;-)
Han kan ibland. ;-)
Eller så känner han mig tillräckligt väg för att veta hur otrevlig jag blir när jag är hungrig.
Spenderade typ hela eftermiddagen i soffan. åh så skönt!

Fick ett ryck och tvättade bilen. Det är ju tänkt att den ska säljas nu. :-)

Någon som är sugen på en V70 årsmodell 98, gått ca 22 000 mil. Hallonröd. bra skick för dess ålder.

Grannen lurade med mig på en kvällspromenad, det var ju bra!
Chockat kroppen med att gå ut på promenader två dagar i rad, farligt!

Nu är det till att försöka ladda om för en ny arbetsvecka med massor och lite till att göra. Jason bli hemma med hängig Millan (och förmodligen även hängig Josefine) imorgon

*gäsp*

Det borde väl bara vara att gå och borsta tänderna för att gå och lägga sig nu.
"ska bara"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar