lördag 9 oktober 2010

Deporterad

Kände redan när jag vaknade att irritationsnivån var under all kritik, och då hade jag inte ens tagit mig ur säng...

Och mycket riktigt, jag irriterade mig på det mesta och de flesta (typ alla i mitt hushåll och framför allt den största av dom)

Jason sa efter en stund till mig att det vore bra om jag åkte iväg en stund, fikade eller något. Han tyckte att jag kunde göra det plus att åka iväg och träna om ett par timmar som det är tänkt.

Stackars min familj, de vill verkligen inte ha mig hemma just nu.

Åk iväg och gör något för dig själv och så kommer du tillbaka som människa sen! (Det var hans ord)

Lite "stackars mig" också...

Jason tog med sig tjejerna för att köra en till kalas och den andra fick följa med att handla så jag valde att trotsa och hållt mig hemma trots hårda förhållningsregler... ;-)

Känner mig nog lite gladare kanske, om inte annat så borde träningspasset göra susen, det blir "Fuego" idag... Har bara hört talas om det och inte provat - Spännande!

Hoppas din lördag startade lite bättre!

2 kommentarer:

  1. Haha, vad roligt! Jag hoppas att du blev på bättre humör efter lite tid för dig själv och träningspasset. Men vad är Fuego? Nått som inte har tagit sig hela vägen till Motala i varje fall. Ta hand om dig vännen. Kram Fia!

    SvaraRadera
  2. Nu är jag glad som en sjungande lärka igen!
    fuego är en träningsmodell där det är dans till latinska låter. Mycket shakie shake. Det var roligt!

    SvaraRadera