söndag 17 oktober 2010

Snörvel

Jag har klarat mig länge, barnen har varit småförkylda till och från under hösten men jag har klarat mig- tills nu...
Nu har det som funnits där i halsen och lurat under några veckor "äntligen" brutit sig loss och kastat ut småspik och slem.
Jag attackeras just nu av ovan.

Jaja, lika bra att "få det gjort".

Kände mig lite hängig i fredags eftermiddag och igårmorse men sen bestämde jag mig för att nä, inte en sådan förkylning så jag gick över till tekniken "ignorera". Och idag så "mår" jag bättre även om jag kanske låter lite sämre.

Mumsade till det imorse med en "lyxfrukost", kokade ägg, värmde baugetter i ugnen, juice, massa olika pålägg, youghurt eller fil för den som hellre vill det.
Så nu är vi mätta och belåtna och redo för ännu en solig höstdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar