måndag 25 oktober 2010

Tråkväder

Tycker att jag varit tröttare och minde energifylld de senaste dagarna...
Jag som alltid ska analysera mig själv vill nog ta ett beslut på att det måste ha att göra med hösttråkvädret...
För inte är det roligt att skrapa rutorna på bilen, att köra långsammare med bilen, nästan mörkt ute när man stiger upp och redan nu vid 17.35 så börjar det bli mörkt.
Frågan om det inte är bättre med snö...?
(Men jag känner mig egentligen inte riktigt redo för snö heller än...)

Men jag har en lördag att se fram emot, då Sara Molarin ska hålla i en föreläsning/inspirationsdag som kommer att fylla på min energidepå! Yippie!

*gäsp*
Nu ska jag köra tjejerna till deras gymnastik.

Nu vet jag vad som kommer att få mig glad och energifylld... - Hänga tvätten!!!!!

Ha ha ha, nä det kommer nog inte fungera....

1 kommentar:

  1. Jag behöver också få min energidepå påfylld så lördagen blir nog kanon! Är hemma med halsont, svidande ögon och allmänt urrig... Ska bli så kul att träffa dig på lördag!!! Kram Cattis

    SvaraRadera