tisdag 19 oktober 2010

ordning på pappsen

Pappa började ringa redan för några dagar sedan, vorde det inte bra om vi bytte till vinterdäck på volvon?
Jo, det vore det säger jag och tar inte tag i det.
Nämner det hemma och J är inte alls sugen på att "ta tag i det".
Så dagarna går och pappa ringer igen och har en lösning om hur han ska komma och hämta min bil och byta för att sedan lämna tillbaka den. Söta snälla pappa - hur skulle jag klara mig utan dig!?
Det finns de som säger att jag inte har klippt navelsträngen än, jag trivs med det. ;-)

Så när jag lägger fram det för J här hemma om hur pappa ska lösa däckbytet så blir det givetvis fart, J bytte däcken idag. :-)

Så pappa fick som han ville och jag är jättenöjd. :-)

Är dock inte lika nöjd över min sega förkylning som jag drog på mig redan i fredags, den borde väl vara "ok" nu...
Ingen direkt feber, bara hängig. (givetvis hosta, heshet och täppt näsa)
Så, trolla bort nu! *whips* Trollformeln kommer säkert inte slå till förs inatt, det är därför jag inte riktigt känner skillnaden än... ;-/

Snipp snapp snopp så tog dagens inlägg stopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar