onsdag 27 oktober 2010

Tjoho

Har haft en "tröttdag", det är inte så ofta men idag slog den till.
När jag kom hem så tänkte jag att det vore ju egentligen bra att komma iväg och träna ikväll men nä inte så sugen.
Ville bara vara trött.
Eller nä, det var just det jag kom på att jag inte ville!

Drog mig iväg - bravo!

Tränade Fuego på friskis och svettis, nu börjar jag få lite kläm på alla steg. :-)
Det är roligt, svettigt och riktigt energigivande!
Så energigivande att jag valde att stanna och handla på vägen hem - Bravo igen!

Dock inte lika bra att jag inser när jag kommer hem att jag missat veckans tv-höjdpunkt...
Grey´s Anatomy!
Och snålkanal5-play kostar pengar för att se ett program i efterhand. *morr*

Onsdagen redan slut, snart helg igen!

Tjoho på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar