fredag 29 oktober 2010

Friday!

Ja som vanligt har även denna vecka skuttat fram i all hast.
Det är väl bra, eller är det bra?

Desto fortare tiden går, desto mindre "har jag kvar"...
Nä usch, nu ska vi inte grotta ned oss i djupa saker.

Idag, fredag - Nice!

Imorgon lördag - Mer nice!
Inspirationsdag med Sara, är så laddad för denna dag och det är en sådan otrolig bonus att jag ska få träffa flera vänner som jag inte träffar så ofta denna dag!
Så jag får liksom massa energipåfyllning imorgon!
Like like like!

Kollade på termometern och det är ca 9 grader varmt ute, kan vi kalla det lite "sensommar" igen då eller?
Men för att påminna oss om att det inte är just så så vill jag påminna om att klockan ska ställas om mellan lördag pch söndag och det är en timme bakåt.
Tror ni barnen kommer att haja att de kan sova en timme extra?
Nope förmodligen inte...

Hoppas att du kommer att få en förhoppningsvis lika härlig lördag som jag!!!!

Kram på dig! (whoever you are)

1 kommentar:

  1. Klockan ja.... Är orolig för att våra barn INTE kommer att haja att vi drar tillbaka den...
    Vilket betyder att klockan kommer att slå 5 (!) när våra barn slår upp sina blå.

    Vad ska det vara nödvändigt för?

    SvaraRadera