måndag 2 augusti 2010

"Ångestdagen" avklarad

Jaha, så idag har den första arbetsdagen varit...

Klassiskt så sov jag dåligt, steg upp före väckarklockan ringde.
På jobbet så fanns det givetvis en hel del mail att ta sig igenom (och försöka svara av i prioordning) en ringande telefon och en del nya rutiner. Kände att det fanns massor som behöver göras men det var lite svårt att få igång det där tempot som fanns innan semstern...
Imorgon blir det nya tag, hoppas att den vanliga jobbkänslan smyger sig tillbaka inom kort också.
Kom hem, hade ingen lust med något (förutom att äta godis)...

Fick god mat, vaknade inte direkt till av det.

Skärpte till mig och tog med mig grannen Mia på en kvällspromenix, riktigt skönt!
Som vanligt har jag dock ätit upp de kalorier jag ev hade brännt med motion och även fyllt på med lite extra...
Det smakade riktigt gott med ett par rostade bröd med varmrökt lax, rödlök och gräddfil på.
Mums mums mums! :-)

Nä nu är det dags att växla upp till tvåan tills imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar