lördag 28 augusti 2010

Hundvakt och vinlotteri

Det är vad mina höjdpunkter är denna dag!

I början av veckan så ringde en av Jasons vänner och undrade om vi kunde vara hundvakt idag då de hade turen att få gå på bröllop.
Vi var deras sista hopp med tanke på att deras hund inte är särskilt förtjust i barn och ni som känner mig vet att det finns ju faktiskt ett par barn i detta hushåll och några till på gatan.
Men det var givet, klart vi skulle vara hundvakt, vi har sett fram emot det hela veckan alla i familjen.
För er som känner även mina barn så vet ni att mina barn är även ganska försiktiga när det gäller djur, bra kombination va?
Det har gått och går super!
Mysigt med en hund som tassar omkring och följer en vart man än går, men det är också en hel del pass. Så nä, vi är inte redo för hund än men lånar gärna fler gånger. ;-)

Imorse var jag ambitiös och städade "pärlan", nu blänker hon så fint både in-och utvändigt.
Vet inte om jag verkligen vill sälja henne, hon e' ganska fin ändå. ;-)

Nu när som helst, eller kanske inom någon timme så är det höstens första vinlotteri och eftersom det verkligen är vår tur att vinna så ser jag fram emot att se den rätta siffran ikväll på jokerdragningen så jag kan hämta hem lite fina flaskor och fylla vinstället med.
För visst måste det vara lite rättvisa ikväll, jag känner det!

Trevlig lördagkväll på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar