torsdag 5 augusti 2010

Dagens schema

Torsdag idag, fullt upp på jobbet även idag. Börjar återfå kontrollen sakta men säkert... Det är skönt, jag gillar kontroll. :-)

Efter jobbet hämtade jag upp Jason och barnen istan, dem hade tagit bussen in till stan och varit i stadsparken, helnöjda! Tänk att det krävs så lite...

Jason skulle iväg och spela golf så jag passade på att ta med mig barnen och hälsa på mamma och pappa, det är alltid så tryggt och rofyllt. Barnen uppskattar också lugnet, kärleken och hur de blir bortskämda där!

När vi kom hem så borde kanske barnen ha gått in och tagit det lugnt i och med att vi försöker att ställa om för att vara redo för skol och dagisstart snart. Jag var dock sugen på att slipa lite på soffan som jag kämpat med (kämpat mest med ångesten över att jag inte gjort så mycket på den) för att snart kunna måla den. Sedan fick "häcken" sig en liten frisering också.
Blev också till att kasta ett par blommor som verkar ha gett upp. (Vilken kan bero på att jag slutade ta hand om alla blommor för drygt en vecka sedan...)

Imorgon är det fredag och första arbetsveckan avklarad, det har gått fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar