lördag 7 augusti 2010

Helg!

Ja nu är det liksom "helg", det är ju något som man inte tänker på när man har semester.
Men det känns bra, "helg" har en positiv klang.

Första arbetsveckan gick snabbt och det känns som om man börjar komma in i det hela igen.

Igår efter jobbet så tog jag möjligheten att åka förbi ett par affärer, det är ju sådant jag aldrig hinner annars då man ska hämta barnen direkt efter jobbet.

Det blev Himla Köpte lite nya kökshanddukar, ett glittrigt armband och en sjal för ett bröllop som vi ska på om ca en månad. Sedan en sak till, men det är kanske en present. Har svårt veta om den kommer att passa en blivande 19-åring... Eller vad tror du Marika? ;-)
Jag tycker att "det" är fint så jag får väl behålla den själv annars...

Kära grannarna kom hit och åt lite bruschetta med oss på kvällen och spelade kort, trevligt som vanligt!

Idag har det slipats på soffan, börjar snart se slutet på detta förarbete, vill måla nu!

Vispat ihop en kladdkaka som luktar väldigt gott, det kanske betyder att den är klar nu...?

Bäst jag springer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar