tisdag 17 augusti 2010

Gäsp

Jag skulle vilja vara lite mer ledig...
Kan man få det då?

Ha ha!

Nä just det, vakna upp till verkligenheten nu Cia.

Känner mig trött...
Men kanske är det så enkelt som att jag har haft kursstart i vattnet ikväll, mött ca 30 barn med deras föräldrar och varit i vattnet i 2 1/2 timmar. Kanske är det därför jag sitter här och gäspar.
Förhoppningsvis så är även den toppen vi precis gått igenom på jobbet på väg att lugna ned sig lite också, då blir man också trött.

Gäspar igen och tänker att det kloka vore nog att gå och sova...

Men åh vad svårt det ska vara....

Det är som om den här dagen blir längre om jag bara väljer att vara uppe en stund till.

Imorgon kväll efter jobbet så är det fotboll med tjejerna och jag har lovat att hjälpa till som "tränare"... Undrar om jag är piggare imorgon kväll...? ;-)

Jaja, om tröttheten är mitt största problem och jag bara inte "orkar" att gå och sova så kanske jag bara skulle sluta skriva nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar