måndag 9 augusti 2010

Har du sett om det regnat...?

Så mycket regn det har kommit idag, ja massor!
Men jag som börjat jobba tycker att regnet har kommit ganska lägligt, känns ok att sitta inne och titta ut på tråkvädret.

I och med att Jason var/är ledig två veckor efter att jag har börjat så tänkte jag att det skulle passa ganska bra i och med att jag visste att det skulle vara mycket att göra på jobbet och sedan att jag kunde passa på att ta mig lite tid för shopping eller träna direkt efter jobbet.
Men det har ju varit "körigt" värre med att få ihop vardagarna efter jobbet. ;-) Fått stressa mig ifrån jobbet precis som vanligt...
Presenter som har inhandlats, kalas att gå på, möten om fotboll för tjejerna att vara med på, bilen som ska lämnas resp hämtas på verkstan, golf, titta på en bil och massage.
Ja det är körigt värre...

Stort Grattis till min systerdotter Marika som fyller år idag, 19 år! (Hur kan det redan ha gått 19 år sedan du föddes...?)

Sätt på dig stövlarna och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar